sobota, 15 listopada 2014

Prologue


Hej! Mam na imię Harry. Moje życie jest do dupy. Nie mam przyjaciół, i nie chce ich mieć, gdyż potrafiłem ich tylko ranić, lepiej im bez mnie. Nie jestem też zbyt lubiany w mojej szkole. Szkole pełnej dzieci lekarzy, adwokatów i gwiazd. Ja jestem tam tylko że względu na moje wyniki w nauce. Dla nich jestem po prostu inny, jestem dziwadłem. Nie stać mnie na drogie ciuchy. Moją mama zmarła, a ojciec jest alkoholikiem, mam jeszcze młodszą siostrę Gemme, ma 7 lat i jest jedynym powodem dla którego jeszcze stąpam po tym świecie. Dlaczego? Tego dowiecie się czytając moją historie. Znajdziecie tu moją pasję, moje żale, moje upadki i próby stanięcia na nogi, moje porażki i sukcesy, może nawet miłość, nie wiem tego, ta historia to moje życie nie wiem co będzie jutro, ale mam nadzieję że będzie lepsze niż dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz